Sminkblogg

Behöver jag ens säga att jag ska plugga idag? -Gör ju det varje vardag och vill inte tjata om det varje dag!

När jag fyllde i helgen fick jag presentkort på Hm, för jag hade önskat mig underkläder, så jag var och köpte det igår och kommer visa er senare idag för jag har inte lagt in dom på datorn än! 

Så medans jag fixar det och pluggar så kan ni kika in den här bloggen. Jag går in på den varje dag och speciellt om jag behöver sminktips, antingen produkter eller hur jag ska sminka mig!



Jag menar, hur grym är inte den här sminkningen?!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Om du fick styla din egen tygpåse, hur hade du gjort den? Ett tryck på din favoritartist, någon gammal legend eller kanske någon fin text? Gå in på min blogg och hjälp mitt UF-företag att skapa exakt den tygpåsen DU vill ha! alla kommentarer uppskattas, tack så mycket :)

2011-10-05 @ 11:29:52
URL: http://thiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0