Malin in Wonderland

Godmorgon! Hur mår ni? Jag mår ok, lite snorig och ont i örat. Har nog blivit smittad av Markus som gått förkyld i några dagar nu... inte bra alltså!!! men så länge jag inte har ont i halsen så hindras inte träningen =) 

På tal om träning så var jag på aerobics igår, med samma ledare som förra måndagen, samma koreografi. Men jag var mycket bättre den här gången och de var mycket roligare. Eftersom jag kunde koreografin någorlunda så kunde jag köra på ganska hårt!

Nu på förmiddagen måste jag plugga för sen ska jag träffa två klasskompisar över lunch och prata om en gruppuppgift och i eftermiddag är det lektion, in english!


Bild från en promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0