Summering av helgen!

Godmorgon! :D Jag hade fullt schema igår så kunde inte blogga :( Men i fredags åkte jag hem till Strängnäs och möttes upp av mamma och linus, sen på kvällen träffade jag mostrarna och mina bröder.

Sov sen hos pappa och på morgonen körde vi två en powerwalk i soliga strängnäs. Hem och äta och duscha för att sedan ta oss till härad crossbana där vi va i 4 timmar(?!) :P Men tiden gick fort och det var roligt att se min tredje bror åka, det var några år sen jag såg honom åka. Det gick riktigt bra!

Direkt efter vi kom hem därifrån var det bara att byta om, packa väskan och ta oss till min syster för min systerson hade fyllt 1!! :D Hade köpt jättecoola kläder åt han! :) Där fick vi go´fika och trevligt sällskap av lite mer familj. Den enda jag inte träffade i helgen var väl min äldsta syster med familj, men man kan inte få ihop hela familjen längre när alla jobbar och så.
Tog tåget hem kl 19:45 och var hemma 21 med en dundrande huvudvärk. Åt litegrann och sen slängde jag mig i sängen! :D

Idag ska jag bara vara hemma, känns som om jag har flängt så mycket i helgen. Måste stryka och plugga lite så det får dagen bestå av! :D

Bilder från helgen har jag inte lagt in ännu för har inte packat upp väskan. Ska göra det så fort jag fixat här hemma! Ska också slänga upp helgens 30 day song challenge som jag inte gjort på hela helgen!


Kommentarer
Postat av: Helena

tack, vad söt du är :) Vad gör du idag? Kram

2011-09-04 @ 09:35:07
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: sabina

absolut =) har du?

2011-09-04 @ 11:07:31
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0