We got such a long way to go and we got so much to do

Hej!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för frånvaron, har setat och pluggat hela dagen. Nu känner jag mig klar för nu, har ju hunnit mycket mer än jag hade satt upp som dagens att göra =) Så det är bra! Nu tar jag en välbehövlig rast och kanske läser nån timme innan läggdags. Brukar vara skönt!

Idag ska jag gå på aerobics igen =) Hoppas det är samma ledare! Fick inte jättemycket träningsvärk från i måndags, känner pytte i ljumskarna och baksida lår. Annars inget. Ska försöka planera mina pass så att jag också tränar andra delar av kroppen. Ska köra nåt medelpass också, då brukar de ha med blandat kondition och styrka, sen vill jag gå på boxning, och dans =) Tror det är de passen jag kommer gå på:

Aerobics
Dans (finns afro eller latin, då kan man variera =)
Boxning
Medel (både kondition och styrka)

Tror det är viktigt att man varierar så mycket man kan så att kroppen inte kör samma spår hela tiden, utan "chockar" musklerna genom att variera och köra olika slags träningssätt/pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0