Träningsvärken =)

Godmorgon! Är det bra med er? Med mig är det toppen =) Har dock träningsvärk i mina ben då jag var ute och sprang med Jennifer och hennes hund igår! Kände redan när jag gick och la mig igår att den började komma och idag kommer det bli väldigt intresserad att ta mig runt på jobbet med mina stela ben :P Har en liten känsla av att det kan bli värre imorn också :P

Sitter just nu uppe hos pappa och lena och myser =) Har ätit frukost och pratat! Känns alltid lika roligt att komma till Strängnäs och umgås med alla man saknat, dock lite jobbigt att behöva planera in allt så att man verkligen hinner med alla också. Men men.. Det värsta med att vara i Örebro är att jag saknar alla i Strängnäs och det värsta med att vara i Strängnäs är att jag saknar alla i Örebro! Kommer ju hem på lördag igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0