Beat It

Förbered er på ett klagoinlägg:
 
Sitter i en säng hemma hos min mamma och har ont, en visdomstand växer så härligt i min mun att båda tandraderna på högersidan ömmar och det strålar så fint ut i mitt högeröra att jag knaprar alvedon så det står härliga till! =) Bitter?, inte alls ;) 
 
Med lite eftertanke och två timmar spenderade på akuten igår med min lillebror som ska gå med gips över hela vänsterbenet och måste hoppa på kryckor i 5-6 veckor så tror jag att jag klarar mig, men vad irriterande att en enda tand kan göra så mycket "skada"
 
Nä nu ska jag gå och se hur det går med tandborstningen idag och sen göra mig iordning för första arbetsdagen den här veckan, kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0