Det hugger i hjärtat på mig

Sitter och tittar på tv, This is it med michael jackson gick precis =) Dock kan jag inte riktigt koncentrera mig på någonting då jag helst vill bryta ihop... Det har inte hänt nåt med mig men min granne har ett barn som gråter varje dag, ibland flera ggr men mest på kvällen - och länge. Igår grät barnet i iallafall 1 timme.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag hör bara ett barn som gråter, kan inte riktigt tänka mig hur gammalt det är, men låter inte som den kan prata, då borde den ropat mamma eller pappa, eller hur?

I alla fall, nu har den gråtit länge och den får inte luft, tror den fått hicka också av allt gråtandet... Jag kan inte heller höra om mamman eller pappan går in till barnet och tröstar... Har den kolik? Eller vill den bara inte sova? Mår den bra?

Hur som helst blir jag tokig av att inte kunna göra något, bara sitta här i min lght och lyssna?! Usch, mår dåligt...

Liten Malin med rosa mimmi-klänning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0