I just to cry, but now I hold my head up high!

Hej! Jäklar vilket grymt boxpass jag var på tidigare. Jag och Linnea körde på som attans och de var nog det bästa passet vi gjort hittills! :D Känns så himla härligt att köra ihjäl sig på ett pass och gå därifrån glad och sprallig i kroppen :P

Imorn är det sista dagen på praktiken innan påsklov, på lovet hade jag tänkt ta mig till Strängnäs, typ en vecka. -Jobba lite på gamla jobbet, träffa släkt & vänner och umgås med alla jag har saknat =) Dock finns det inget bättre än Örebro! Men det är en jättebra vecka för mig att hämta med mig energi inför sista intesiva praktikveckorna+skrivandet av examinationsuppgiften!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Visst var vi bra idag!! Vilken underbart söt bild!

2012-03-29 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0