Kvällen gjorde min dag!

Hej =) Hur mår ni? Jag mår bättre nu, hade en ganska tråkig förmiddag och inte direkt sugen på nånting. Jag tog mig sedan till min praktikplats och träffade min handledare och nu är jag mer taggad på praktikplatsen än jag var imorse. Efter det åkte jag och Markus till hans syster och familj och lekte och umgicks med dom =)

Strax innan vi landade hemma så åkte vi till Marieberg köpcentrum och jag fick med mig dom här hem(som jag skulle matcha med ett par jeansshorts och blusen i tidigare inlägg, eller blommig klänning)

(99 :- från Skopunkten)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så fina! Hoppas du snart får använda dom! Skulle själv verkligen behöva nya skor..

2012-03-01 @ 20:52:00
Postat av: Malin

Jag hoppas verkligen jag får använda dom snart, men får nog vänta en månad eller två =)

2012-03-04 @ 09:53:12
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0